Monday, November 21, 2011

BIRTHDAY CARD FOR MY BESTFRIEND

Assalammualaikum wrt...

Hi.. hari ni saya rasa seronok sangat. Sebab dah berbulan saya tak dapat nak masukkan gambar di blog ni... ada sedikit masalah menggunakan Mozilla Firefox.. akhirnya saya cuba juga menggunakan explorer dan Alhamdulillah akhirnya berjaya juga. Rindu betul nak menulis di blog ni untuk memperlihatkan hasil kerja tangan saya. Walaupun tak lah secantik mana...apa yang saya harapkan agar rakan2 saya yang menerima kad hasil kerja tangan saya ni suka dan gembira menerimanya.

Saya teruja menyiapkan kad harijadi SAHABAT saya Az. Sahabat dari darjah 1 saya..
Buat dengan penuh kasih sayang nih....ehehee....

Jom tgk hasil kerja tangan saya nih =))





 
 
Buat SAHABAT saya Az 15.08.2011
kebetulan birthday Az jatuh pada bulan Ramadhan,
jadi saya sediakan kad 2 in 1 untuk Az. hopefully u'll like it dear ;))





Terima kasih kerana membaca entry ini =))
 
 

No comments:

Post a Comment