Tuesday, December 13, 2011

CARD FOR MY SISTER SAFINAS

Assalammualaikum wrt...

Disini saya nak share satu lagi hasil kerja tangan saya. Kad yang saya buat khas untuk adik angkat saya dan suami, Safinas nama dia.

Ok...saya nak cerita sikit....macam mana saya kenal budak comel nama Safinas nih..
 
Mula mengenali Safinas semasa bertugas di tempat lama. Dari sehari ke sehari kami menjadi rapat. Suami saya suka bergurau dengan Safinas. Adakalanya sampai terjerit-jeritlah kawan tu dek kerana kenakalan suami saya ni.  Safinas ni sorang yang sgt sempoi dan mudah mesra. Sangat baik dan sangat peramah juga. Seronok mengenali Safinas kerana beliau juga seorang yang sangat open minded. Lagi satu saya terlupa... sebenarnya suami saya dah anggap mama safinas sebagai mak angkat dia.. seronok dapat mengenali safinas sekeluarga. =))))



disebabkan Safinas dan KAMI sama2 penggemar kucing, jadinya...saya buatkan kad bertemakan kucing utk adik nih.... =)))

 
kemain kekucingan sangat....ehehehe....







trademark ni mesti ada di setiap kad yang saya hasilkan ;)))

Harap si penerima suka dengan hasil kerja tangan saya nih.....semoga keakraban [skema sangatlah ayat nih....hehehe....] kita akan kekal sampai syurga..... lebiuuuu safinas.... =)))








Terima kasih kerana membaca entry ini =)))

No comments:

Post a Comment