Monday, December 31, 2012

KENDURI BERSAMA FAMILI FROM SINGAPORE

Kali ni sekali lagii nak bercerita pasal kenduri kendara di sebelah saudara emak. Kiranya yang buat kenduri tu sepupu saya...dan yang kawin ni pangkat anak saudara saya...[owhhh... hehehe...]. Kenduri yang terakhir untuk tahun 2012...hehehe...

Sangat meriah dan lebih meriah dengan kehadiran saudara mara saya dari Kota Singapura. 
Ya Allah..lamanya tak jumpa...asyik berhubung melalui FB sahaja untuk bertanya khabar...

Dikesempatan ini..kami sempat berbual bertanyakan itu dan ini... berjumpa sepupu dari seberang dah tu pulak lama dah tak jumpa...banyak benda lah yang kami bualkan....
Banyak kali la sepupu2 saya tu pesan..."kalau ke Singapore....jangan tak call....kalau dapat tahu ke Singapore tapii tak call.... saja je la....." hehehe...sebenarnya kata-kata tu ditujukan kepada kakak saya yg baru je balik dari bercuti ke USS. Memang pun kakak saya tu tak call sepupu saya ni..sebab ikut travel agency kan... hehehe...diaorg dapat tahu melalui FB la... ermmmm....

Biasalah..kalau dah lama tak jumpa tu macam2 la nak kami sembangkan...sampai tak hingat dunia.... apa2 pun sangat teruja...dan sangat best.

Soo..kalau tak bergambar kenangan tu bukan keluarga Ngah Ranie [datuk saya]  lah kan....hehehee...wajib ambik gambar sebagai kenangan....

Ni dengan sepupu saya abang Fauzi. Memang dah lama sangat tak jumpa.. 

Bersama sepupu saya Kak salmah..[selalu je berhubung melalui FB tapiii kali ni baru berpeluang kami berjumpa. Last jumpa masa almarhummah opah meninggal setahun yang lepas] dan anak saudara Norita dari Singapore [selalu juga berhubung melalui FB...memang dah lama sesangat tak jumpa...]



Keluarga besar KAMI

Semoga ikatan kekeluargaan ini akan terus terjalin sehingga ke akhir hayat... ;))

No comments:

Post a Comment