Tuesday, December 18, 2012

WALIMATULURUS PERKAHWINAN SEPUPU

Assalammualaikum dan salam ceria..salam kasih sayang...

Cerita pasal walimatulurus ni masih berterusan di cuti persekolahan ni....tambahan pula sepupu rapat saya yang akan melangsungkan perkahwinan itu. Dulu dia ni kecik2 tak geng dengan kami2 ni.. Tapi bila dah besar tu... terus jadi geng dah macam sebaya. Jenis yang tahan bergurau... kawan bertepuk bertampar dan lempang... Almaklumlah...saya dan adik beradik saya ni jenis gurau yang main cakap lepas je... tapii setakat disitu je la kan..kalau nak terasa2 tu..sila balik rumah duduk bawah katil je la ekk..jangan nak bercampur orang kalau terasa hati tu kecil sebesar kuman.... [apa pulak la yang saya merepek nih]. Tapiii betul la... sebab dah kerabatnya memang jenis main cakap ikut sedap mulut tok nenek burung je.... jadinya...ada juga diantara yang tak tahan bergurau tu akan cepat terasa hati... tak semua la....kalau nama je sepupu sepapat belah emak saya....rasanya semuanya ok kot...dari yang tua sampai la ke muda.... kalau berjumpa tu sangatlah meriahnya...hehehe... 
 
Barakallah wahai pengantin baru..semoga bercinta hingga ke syurga. 

Majlis persandingan di belah pihak pengantin perempuan.
teringin jugak kannn.... hehehe
sedara mara..sepupu sepapat...

Gambar kat belah pengantin perempuan memang tak banyak.  Kebetulan saya, emak dan en suami nak balik awal sebab ada barang yang nak di beli. So...kami terpaksa meninggalkan majlis sedikit awal dari sedara mara yang lain. 

Gambar di bawah ni...gambar Majlis Persandingan di rumah sepupu saya...




Masa ni pengantin diiringi oleh pesilat2 yang mana sebelum 2 orang pengantin ni menjamu selera... diadakan persembahan silat oleh pesilat2 ni... gambar tak ambil sebab excited sangat tengok mereka bersilat menggunakan parang dan kayu.... huisshhh...hebat sangat...sampai sepupu saya ni mengurut dada la.... ahahaaa....


KAMI...sebelum ke rumah sepupu saya.... kakak2 saya mengenakan baju dari pereka terkenal...Jovian Mandagie... uwaaaa.... saya..... baju Jovian yang saya nak tu dah habis stockk.....huhuhuhuuu...
kan...suka sangat berposing..... hehehe....ala ala je laaa...






lagii dan lagiii.... memang kaki posing okeh... soo..kalau tak suka nak tengok jangan nak tengok sangat lah...hehehe
kami rasmikan dulu pelamin tu...hahaha...




perihal anak2 sedaraku yang domeiii.... ;)))















Itu je sedikit sebanyak yang dapat saya sharekan disini... ;)))

No comments:

Post a Comment