Wednesday, January 27, 2016

WANGSA GRILL BY CHEF ZUBIR

Assalammualaikum dan salam kasih sayang.

Dah lama ada dalam draft....so..hari ni kita keluarkan post ini tentang review saya makan2 di Wangsa Grill.

Hujung tahun lepas saya, suami, abang dan 2 org ank teruna [ank2 sedara saya] dinner di sini.

Ini first time saya makan disini.... sebelum ni pernah makan di Laman Grill dan berpeluang bergambar dengan chef Zubir yang ketika itu kebetulan ada di Restorannya ini.

Beliau seorang yang sangat peramah dan mudah tersenyum. Yang ni cerita dah beberapa tahun lepas....memang tak ada entry khas pun sebab....belum lagi bermula zaman saya berblog nih....tapiii...saya share kan sekeping gambar je lah ekkk....hehehe...


kenangan beberapa tahun lepas....kecik2 lagi bebudak tu....hahahaaa...
Nii kat Laman Grill kat Bangi, Shah Alam....memula chef bukak kat sana....

Ni add dia: 

Laman Grill Steak & Bar-b-que
Persiaran Sukan,
40100 Shah Alam, Selangor, Malaysia
Phone: 012-699 5417


Jom layan menu yang kami pilih di Wangsa Grill.....nak tahu nama menu tu.....haruslah saya tak ingat....heheheee....sabar je lah...

Dinner malam tu....abang saya belanja.....bestnya kalau hari2 mcm nih.....ahahaaaa....
Terus di bawanya kami ke Wangsa Grill nih.
Memang tak tahu menu apa yang special kat sini.....

Abang saya recommend beberapa menu disamping en pelayan juga turut memberi beberapa suggestion menu yang terbaik.... sebenarnya...semuanya terbaik.....hehehee...

Ok..selera saya malam tu nak makan salmon....

So....saya ambik menu salmon.....lupa lah apa nama menunya....tapiii rasanya satu2nya hidangan salmon di dalam menu.....hehehe...

Ni antara gambar yang sempat diambil.




Ni apa yg tertulis dalam menu dia


Harus ada gambar berduaan


hero2...


Yang ni abang saya punya....


sangat menyelerakan....dan memang sangat sedap


Yang ni en suami punya......steak....


memang terbaik dan sangat sedap....


yang ini...2 org hero tu punya...ada macam2 dalam 1 hidangan....dan semuanya sedap...


cara presentation yang kemas dan menarik


Last but not least..... saya punya....salmon.....


sangat sedap dan menyelerakan.... ada macam2 hidupan laut dalam pinggan nih.....tapiii mcm biasa....memang tak boleh nak habiskan seketoiiii mcm nih...harus ada yang tolong habiskan....hehehee.....

Secara keseluruhan....sangat enak dan menyelerakan..... recommended !!

Haruslah terbaik...... lidah saya kata sedap..... hehehe =)))

Ni alamat nya



Operation hour: 12:00 noon - 11:00 pm


atau boleh terus refer wangsagrillchefzubir FB untuk apa-apa info mengenai promosi dan menu baru.







Selamat mencuba =)))







Terima kasih kerana membaca entry ini =))

2 comments: