Thursday, June 2, 2016

CELEBRATE BIRTHDAY KAKAK

Assalammualaikum dan salam kasih sayang.

Hari Sabtu lepas, lepas je balik dari kenduri di Kuala Kangsar, memang semuanya keletihan tak hingat dunia..... mungkin sebab cuaca yang panas terik sepanjang hari.....jadi badan mudah terasa penat.

Malam sikit, kebetulan mak sedara dan pak sedara serta anak2nya datang..... abang ipar yang sulung terus je ajak sekali makan kat luar. Katanya nak makan berhidang......lepas dah discuss restoran mana yang sesuai.....at last...kitaorang decide nak ke Ciku Ciku kat Meru....Sementara nak menunggu abang ipar yang keluar entah ke mana.......kitaorang sembang2 sambil tgk tv. Lama la pulak abang ipar saya nih keluar.....hmmmm

Lepas isya kitaorang keluar ke Retoran Ciku Ciku.
Punyalah ramai orang....yelah...malam minggu kan....tapiiii dalam ramai2 tu..... ada je tempat....hehehe...

Lepas semuanya order makanan...saya, suami dan sorang lagi sepupu....kitaorang order lain.....hehehe.... manakala untuk yang lain...diaorang pilih untuk makan berhidang.

Dah semuanya order....abang ipar terus ke kereta....ingatkan ada tertinggal barang ke apa..... sekali....dia bawak keluar kek dari dalam bonet kete dia.....ahahahaa......

Patutlah....keluar sikit punya lama [dok cari kek rupanyaaa......hehehe...] rupanya dia nak buat surprise untuk isteri dia....Birthday kakak saya 26 Mei 2016 [Khamis]. Saja nak celebrate dengan mak dan abah le tuu.....

Termerah2 lah muka kakak saya tu.....hehehe....silent romantic.....bak kata sepupu saya......heheheee...



Manggo cake and puding yang sangat sedap.....letak dalam peti sejuk.....lagii lah yummylicious.....



kakak saya potong kek sambil anak2 nya tengok......ahahaha..memasing memang suka makan kek.....



KAMI.. =)))



Dengan sepupu.....jarang dapat berwelfie sama2 dengan depe nih....=)))



Esoknyaaa...... layan amoi sorang nih........
Bawak dia jejalan shopping mall....beli kan dia getah rambut dan seaneka hiasan kat kepala lah.....ahahahaha.....suka sangat nak jadi princess.... saya layan kerenah dia....dia layan kerenah saya.....suruh posing......mak sedara dgn anak sedara sama2 perangai kannn...... =)))





Terima kasih kerana membaca entry ini =)))




1 comment: