Friday, December 16, 2016

IPOH - KL - PJ - KLIA - KL - KLIA - PJ - IPOH [PART 4]

Ni last entry untuk tajuk yang ntah apa2 kat atas tu ekk.....nampak tak berulang2 ke sana ke mari.....kemain sangat....sampai part 4.....ahahahaa.....[hashtag ehhhhhsukahatilahhh.... - memang ada buat hashtag ni kat ig saya....jangan marah aaaa.......hehehee....]

ni entry sebelum

Ipoh-Kl-Pj-Klia-Kl-Klia-Pj-Ipoh [Part 3]

Awal pagi kami dah bangun....masa ni baru lah nak kemas2 bag......dah tunggang langgang di buatnya...semuanya gara-gara flight abang saya delay........kalau tak...tersusun cantik je plan kitaorang.......sabar banyak2....ada hikmahNya....InshaaAllah...

Dengan sabar nya en suami menunggu isteri bersiap....at last...dalam pkl 10.30 pagi macam tu baru lah kitaorang gerak untuk pergi breakfast. Untuk memenuhi permintaan mak mertua saya....kitaorang breakfast kat Pandan Indah...kemain jauh breakfastnya ok.....hehehe...nasiblah sedap....saya ambik apom manis cicah dengan kelapa dan gula perang....omakaiiiii memang sedap dan terbaik....mama ambik vadeyyy....pun sedap..... memang banyak la pulak saya makan pagi tu.....



Dah banyak kali dah nak try buat....tapiiii saya malas [ngaku siap2...hehehe....]
Tapiii bila dah rasa nih....terus semangat nak mencuba...tapiiii tak tahu bila....sebab sekarang ni banyak sangat hal nyaa.....InshaaAllah....akan cuba buat.....sebab sedap sangat ok.... =)))



Vadey ni pun sedap... kemain berselera sarapan pagiii makan tak berhenti....ahahahaa.....


Kitaorang sembang2 dengan mama.....dekat tengah hari tu baru gerak balik ke PJ.
Sampai je PJ...sembang2 pulak dengan pakcik....sebelum nak solat jumaat tu kann..... Tak lama lepas tu.....kitaorang gerak balik ke Ipoh.....

Punyalah banyak kereta di highway......oh...lupa...sebab cuti panjang kan....so...banyak yang balik ke kampung.....nasib lah kitaorang gerak awal sikit.... kalau tak...harus jammed.... ni pun traffic slow.... nak singgah perhentian Tapah pun...sampai jammed.....so...penyudahnya...kita berhenti solat kat RTC.

Terus lunch kat nasi kandar kat RTC tu...ntah apa nama nasi kandar tu....tapiiii memang terbaikkk sangat......sedap ok....kalau sesiapa nak balik ke Utara....boleh la singgah ke RTC tu...makan kat mamak tu....memang terbaik dan recommended ok...

Sampai rumah saya lebih kurang dalam pkl 4.00 petang macam tu..... sembang2 dengan mak saya......apa lagiii kalau bukan nak tahu tentang abang saya dengan anak2 dia kan...... kebetulan....mereka semuanya dah selamat sampai.....diaorang post video kat dalam wasap...terus bagi mak tengok....sekali dengan kakak2 saya yang bercuti ke Europe......ehhhh syok nyaaa korang ni yaaa.....semuanya berjalan2.....sabar je lah.....

Ok...tamat dah entry untuk tajuk kat atas nih..... minggu ni InshaaAllah...ulang balik perjalanan tu......

Harap di permudahkan segalanya......aminnn...


Belanja satu gambar.... ultraman taro saya tengah concentrate bawak kete.....hehehe....








Terima kasih kerana membaca entry ini =)))

4 comments: