Thursday, June 29, 2017

BERBUKA PUASA DI EXCELSIOR HOTEL IPOH [IFTAR 2017]

Disebabkan kemalasan nak memasak.....dan kebiasaannya pun memang beli je juadah berbuka.....
Kali ni kami [saya dan kakak saya] pilih hotel Excelsior sebagai lokasi berbuka puasa kami.

Jom tgk gambar yang sempat saya ambil.

Kebetulan...hari yang kami pergi ni....ada event dari Toshiba....so..diaorang ambil semua ruang kat cafe kat bawah....so...sesiapa yang nak iftar....kami ditempatkan di tingkat 13A.
Ruang tu agak lapang dan luas jugak..... nak ambil makanan pun senang je....

Lepas2 ni...kalau nak iftar di Excelsior...boleh request nak duduk di bahagian Coffee house dia kat bawah...lebih tenang dan exclusive la.....hehehe....

Ni je gambar2 yang sempat saya ambil.....


Seaneka dessert....






ada pelbagai jenis hidangan yang disediakan....ada pelbagai jenis ulam ulaman.....ada pelbagai jenis keropok...dan macam2 lah.......=)))


Dengan kakak dan anak sedara. Diaorang je yang ada di Ipoh bersama2 saya... selalu kalau nak jumpa..kena buat temu janji dulu......sebab memasing sibuk mengalahkan PM...hehehee......


Buat perangai


dah ok dah....hehehe

Secara keseluruhannya.... makanan dia semuanya sedap...cuma meja tu...yang kitaorang dapat....kecik sangat.....memang tak bagi ambik banyak-banyak kan....hehehe.....

Tempat dia pun selesa..... tapiii macam saya katakan tadi...kalau nak lebih exclusive...boleh request kat coffee house dia...kalau bernasib baik...tak ada event apa2 hari tu...memang dia akan bagi...tapiii kalau ada event ke apa ke...jawapannya kat atas lah.....ok jugakkk.....

Selamat mencuba!!!


Terima kasih kerana membaca entry ini!

No comments:

Post a Comment