Friday, June 23, 2017

BERBUKA PUASA DI HERITAGE HOTEL IPOH [IFTAR 2017]

Ramadhan kali ni kebanyakkannya saya berbuka berduaan dengan en suami...
Dah nak penghujung Ramadhan.... barulah berbuka puasa berempat...... dan ada juga berkesempatan beriftar bersama2 abang dan kakak2 saya di KL....

Kalau sempat sebelum raya...saya habiskan entry iftar saya nih.....kalau tak sempat...macam tahun2 lepas la.....kita buat entry after raya....=)))

Ok...kali ni.....en suami ajak cuba berbuka di Heritage Hotel Ipoh. Dah lama jugaklah tak berbuka puasa di sini...so...jom kita cuba untuk tahun nih.....


Saya ambil dari FB Heritage Hotel ni untuk promosi berbuka puasa diaorang.


Macam biasa...ada bermacam aneka juadah untuk berbuka puasa dan antara yang menjadi pilihan saya...nasi hujan panas nih....


Ada kambing panggang






Sambil makan....sambil dihiburkan dengan petikan piano lagu2 raya dan lagu2 yang best2 jugak.....


Gambar yang diambil dari bilik hotel tempat solat.
Hotel ni agak lama jugaklah design dia......
Cafe ni betul2 kat tengah2 dimana....keliling dia bilik....so..memang boleh nampak dari atas.....


Harus ada gambar berduaan...

Secara keseluruhan....pada saya biasa biasa saja.....hehehe...bergantung pada lidah dan citarasa memasinglah......

Tapiii kalau nak mencuba.... apa salahnya.....


Selamat mencuba!!

Terima kasih kerana membaca entry ini!

No comments:

Post a Comment