Thursday, July 20, 2017

CERITERA RAYA PART 5 - KENDURI KAWIN SEPUPU

Hye semuaa....
Ni last entry untuk ceritera raya.......gigih kakak cerita part by part....=)).

01.07.2017 (Sabtu)

Jemputan kenduri kawin sepupu saya di Sitiawan Manjung.



Alhamdulillah....dapat berjumpa dengan sedara mara dan sepupu sepapat. Walaupun tak dapat jumpa semua, sebab dah last cuti persekolahan dan last cuti raya....so...kebanyakkannya ramai yang dah balik ke rumah memasing. Abang saya pun balik hari je...sebab esoknya dia pun sibuk nak hantar anak2 balik ke asrama. Tapiii kami adik beradik semunya ada lah berkumpul kat rumah bapa saudara saya tu..... time ni dapat berjumpa semua mak mak sedara. Bersalam salaman raya....hehehe....

Baru berkesempatan nak bagi duit raya....tapiiii pada yang ada lahhh....yang tak ada tu....datang rumah baru kakak bagi okeh.....

Jom tengok gambar yang sempat saya ambil.
Tak banyak pun gambar yang saya ambil....panas lit lit.....








Sempat bergambar bersama bapa dan mak pengantin....serta sebahagian adik beradik mak saya

Lepas jumpa pengantin...kitaorang gerak balik ke Ipoh...manakala abang dan kakak2 saya gerak balik ke KL...

Kepenatan tahap apa je......sepanjang jalan saya tertidur.....[tak pernah pernah di buat tertidur dengan lenanya dalam kereta........] entah kenapa.....kali ni travel terasa semacam penat ya amat.... mungkin sebab panas....mungkin sebab tak cukup rehat....sepanjang minggu asyik dok travel ke sana ke mari....dan mungkin sebab sebab yang lain lain....


To my cousin Ain & husband
Barakallahulakuma wa baraka 'alaikuma wa jama'a bainakuma fi khair.

"Semoga Allah memberi barakah kepadamu dan pada pernikahan mu ini....serta semoga Allah kumpulkan kalian berdua [pengantin] dalam kebaikkan...."

Allahumma Aminn....

Alhamdulillah....Allah mudahkan segala urusan2 kami semua....


Terima kasih kerana membaca entry ini !

2 comments: