Thursday, October 30, 2014

QUILLING CARDS AND FRAME

Assalammualaikum dan salam kasih sayang.

Bestnya sebab hari-hari hujan.... hujan rahmat. Bila dah hari2 hujan haruslah sejuk kan.... so..mmg saya sangat suke dengan cuaca sejuk nih....Alhamdulillah.... ;)))

Ok....sepanjang beberapa minggu yang lepas...saya mmg kesibukkan dengan tempahan2 quilling. Alhamdulillah rezeki....daripada hobi terus jadi rezeki untuk saya.... tapii tak la banyak sangat saya dapat kan....jadilah untuk menghilang kebosanan saya....tengah duduk tak buat apa...soo...menggulung kertas jelah kan....

Sebenarnya teringin sangat nak buat untuk adik beradik sendiri....nak tunggu anak sedara kawin...lambat bebeno lagiii....... nak tunggu majlis aqiqah anak sedara yang baru lahir.....ehhh ada ke..... hopefully adalah yang baru akan menjelma kan....jeng jeng jeng....Nak tunggu untuk majlis diri sendiri...nak buat majlis apakah..... baby pun tak ada...tapiii harus akan ku buat yang cecantik kalau anak sendiri dan anak2 sedara.... doa dan doa je lah semoga satu hari Allah makbulkan doa saya untuk buat something special untuk ahli keluarga sendiri....tak kira majlis apa pun...

Ok..cukup cukup tak nak membebel panjang dah.... moh tengok hasil kerja tangan saya..permintaan daripada pelanggan kesayangan.....hehehe...



Ok...cik adik [my lovely customer] nih...buat tempahan frame 4R dan 3 keping card yang di pilih daripada album MY QUILLING dalam FB saya. [Rasanya ada yang saya dah post dalam entry sebelum nih gambar frame tu...soo...tak payah upload banyak sangat gambar lah kan....ehehehe.... 3 card tu katanya 1 nak bagi dekat hubby dia.... 1 nak bagi kat mother in law dia... dan 1 lagii nak bagi kat kawan dia tak silap saya lah kannn....[ehhh seboookkk jelah pulak nak tahu nak bagi kat sapa..kat sapa.....haishhhh..... tak tak...dia yg bagitahu sendiri....jadi makcik nih dengar je lah.....ehehehee....]



Frame saiz 4R ni cik adik nih nak bagi kat MIL dia sekali dengan kad...kad yang mana satu tak tahu lah kan....



Ini antara kad yang ditempah oleh cik adik tu....









Ok...kad yang bertemakan kucing ni...saya pernah buat untuk birthday en suami saya. Dan cik adik nih memilih kad yang sama untuk diberikan kepada en suaminya jugak sebagai kad birthday....cumanya...saya ubah sikit LOVE dia tu....yang en suami punya berterabur LOVE dia tu...yang ini kita bagi susun mcm tu....itu je yang membezakan.....ehehehee..









Yang ni pulak bertemakan bunga. kombinasi color pink dan purple. ehhh nampak cantik la pulak. Okey yang sebenonya....yang ni antara koleksi peribadi saya yang saya buat kat buku nota saya [ehhh bukan buku nota tapii buku resepi saya.....ahahahaa...sabaq jelah kannn....] lepas tu cik adik ni suruh buat kat kad...so...buat jelah kan....nampak cantik jugakk...[mmg menyampah tauuu...puji diri sendiri nihhhh.....ngeh ngeh ngeh...]

Yang pasti...bila dah sampai ke tangan cik adik tu tadi....dia mmg nampak happy....
Hope MIL dia sukelah dengan frame tu kan......orang lain yang nak bagi..orang lain pulak yang takut.....haiyaaa......

Ok..nanti jumpa di next entry untuk tempahan yang lain pulak......

Nota kaki: sekarang makcik nih tgh berhempas pulas...menyiapkan tempahan yang lain pulakkkk......arrrgggghhhh...mata pun dah nampak berpusing2...tgh terbayangkan..mcm manalah orang yang ambil tempahan yang banyak banyak tu....... owhhh....!!!!





Terima kasih kerana membaca entry ini =)))


1 comment:

  1. assalamualaikum
    singgah pagi
    sory x sempat nk komen anum bz hari ini

    ReplyDelete