Monday, August 5, 2013

QUILLING -LATEST CARDS AND BOOKMARKS

Hye... rasanya dah lama tak update pasal my quilling... sebenarnya... memang saja suka2 je nak try buat quilling ni... tapiii akhirnya...menjadi hobby yang sangat2 best. Percaya atau tidak... saya akhirnya berjaya dapatkan paper Shredder..susah jugak la nak dapatkan mini paper shredder nih...dan ada sesetengahnya menjual dengan harga yang agak mahal jugak... tapiii.... akhirnya...atas usaha gigih en suami....tahu2 dah sampai je ke depan muka pintu rumah saya.....wahhhhh....sangat teruja...

Dan gigih jugaklah saya membuat quilling untuk memenuhi kehendak diri sendiri. Dalam kepala otak ni ligat nak bagi kat orang itu..orang ini...disana..disini...disinun......

Untuk kali ini....saya nak tunjukkan hasil kerja tangan saya untuk beberapa kad dan bookmark yang berjaya saya hasilkan...



kad-kad yang dihasilkan untuk sahabat2 saya









 
Kad yang saya hasilkan untuk tempahan eryn









Birthday card and bookmark untuk tempahan dari kawan saya eryn kepada sahabat dia... hopefully sahabat dia suka.. combination biru dan oren nih... =D







Anak saudara saya zara... mintak tolong saya buatkan kad utk birthday kawan dia... so..nak happykan dia... saya buatkan satu kad simple utk dia...

"kawan adikkk sukaaa....." 
seronok dengar bila dia bercerita... mulutnya pot pet pot pet...macam saya jugak kan...hehehe...










Special request dari sahabat merangkap adik - Putri utk diberi kepada sahabat dia... Bookmark..combination color pink and green... =D



Last but not least... buat untuk diri sendiri. combination color pink and purple.. dua-dua tu my favorite colors...

Okey...kita jumpa di entry yang akan datang ya... ada banyak lagi sebenarnya tapiii seakan2 sama je semuanyakan... hehehe.... =D






Terima kasih kerana membaca entry ini =)))

No comments:

Post a Comment