Monday, August 26, 2013

KAD RAYA FOR MAMA AND HUBBY

Hari ni saya nak update pasal kad-kad raya yang saya buat khas untuk mama [ibu mertuaku] dan en suami.

Tema yang sama iaitu ketupat...[nak buat mcm mana kan...tu je yang tahu...hehehee....]. Jom kita layan gambar ye...











Alhamdulillah...mama call inform kata kad yang cantik dah sampai......... 
[terus menantu tersenyum simpul....] =))) 


Ok.. terlanjur saya buat kad untuk mama... sepastinya...saya akan buatkan kad khas untuk boyfriend saya kan. Temanya masih sama berkonsepkan ketupat..yang membezakannya adalah warnanya sahaja.

Oleh kerana boyfriend saya tu sangat sukakan color black n white...[hitam putih kehidupan...hehehe].. jadi... saya harus lah mengikut warna kesukaannya. Ketupat hitam putih...Bila sekali pandang..nampak mcm ok je kan.... macam papan chess.....

Dah siap semuanya...nak dijadikan cerita..konon2 nak bg surprise la kat boyfriend saya tu..so...address la kat office dia... Memang dia tak tahupun saya buat kad raya untuk dia kan...

Bila mama call bgtahu kata kad dah sampai... excited sangat...dan rasa mcm ehh..cepatnya...semalam pos..hari ni dah sampai...PJ pulak tu...yang kat satu negeri dan daerah ni senyapp je...saya jadi pelik la 100x. Tengok en boyfriend saya tu relax je...senyapp je..tak ada reaksi... Jadi..dengan keterpaksaan..saya pun bertanyalah...

"awak ada dapat surat apa2 tak?"

"tak...kenapa..ada surat penting ke utk saya..." [dia pulak tanya kita kan...]

Dengan keterpaksaan....masa sembang2 dengan mama dalam phone..en suami tu ada kat sebelah kan... soo...terbuka la cerita... konon nak bg surprise..rupanya saya yang tersurprise...hahaha... kat office dia orang yang menerima surat tu cuti..so..kalau nak dapat apa2 surat atau kad...selepas raya la jawapannya.... hmmm... ok la kan...hopefully dapat...dan dia tahu saya dah bagi kad untuk dia...cuma dia tak tahu mcm mana rupa kad itu kan.... hehehe...



















Bila en suami dah terima kad ni...balik rumah..mukanya menyengih je...
Suke le tuuuu.....

Saya tersenyum macam kerang busuk...hehehe...=)))






Terima kasih kerana membaca entry ini =)))








No comments:

Post a Comment