Tuesday, December 3, 2013

QUILLING FRAME - TEMPAHAN

Assalammualaikum..salam sayang...

Sedar tak sedar..kita dah pun memasuki ke bulan Disember... Kurang sebulan...kita akan memasuki pula ke tahun 2014. Ermmm.... masa semakin cepat berlalu meninggalkan kita... Selagi ada kesempatan..selagi itulah kita kena menggunakan kesempatan yang ada itu untuk memperbaiki diri kita yang serba kekurangan ini.

Fuhhh...dah habis bulan November..maka selesailah segala kenduri kendara sepupu sepapat saya. Dan saya boleh melakukan tugasan saya untuk menyiapkan segala tempahan mengikut list yang ada...

Dalam kalut-kalut utk saya prepare beberapa perkara untuk majlis perkahwinan sepupu sepapat saya...saya masih juga berkesempatan mengambil beberapa tempahan quilling dan cokies... Itupun mengikut kemampuan tersendiri.. Dan alhamdulillah... saya dapat menyiapkannya mengikut tarikh yang dijanjikan...

Baiklah.. disini saya nak share tempahan frame daripada sahabat saya.

Frame: Size 4R
Frame color: Black
Color: Hijau pucuk pisang dan pink



My lovely customer ni..menyerahkan sepenuh kepercayaan kepada saya dalam pemilihan color yang sesuai...katanya apa-apa color pun tak pe asalkan cantik.
Disebabkan saya tahu beliau menyukai color pink..jadi saya kombinasikan color pink bersama-sama dgn color hijau pucuk pisang.



















Siap untuk diserahkan kepada my lovely customer.

Frame ini [kata customer saya] nak dihadiahkan sebagai hadiah perkahwinan buat sahabatnya...hopefully sangat-sangat agar sahabat dia tu sukaa....





Bookmark ni saya buat khas untuk sahabat saya tu... hopefully dia suka... ;))))



Terima kasih kerana membaca entry ini =)))

2 comments:

  1. Replies
    1. Nurzakiah Hanum

      Boleh...emailkan kepada saya di alia1602@yahoo.com pilihan warna dan berikan detail seperti nama, alamat dan no tel ya... :)))

      Delete