Tuesday, March 11, 2014

QUILLED BEES BOOKMARK

Hello dunia...Hari ni nak share quilled bookmark yang saya buat.
Ni tempahan bookmark dari sorang adik comel nih. Katanya minat sangat dengan bees...so..dia kata..

"saya nak akak tolong buatkan saya bookmark bees....boleh tak...?"

"InshaaAllah boleh dik.... akak memang suka buat benda baru....tq la sebab menempah dengan akak ye...."
hehehe...

Maka bermulalah saya memikir mikir macam manalah nak buat quilled bees nih....
Dan alhamdulillah...setelah mencuba beberapa kali..akhirnya menjadi jugaklah quilled bees bookmark nih.... [ni percubaan pertama saya]















Inilah hasil daripada apa yang diminta oleh adik tadi...dan syukur..katanya..saya memenuhi permintannya.... ;)))







Terima kasih kerana membaca entry ini =)))

No comments:

Post a Comment