Thursday, February 5, 2015

CONGRATULATIONS QUILLING CARD

Assalammualaikum dan salam kasih sayang.

Dah lama tak share hasil kerja tangan saya. Apa lagi kalau bukan quilling kan.... tak habis2 menggulung....tapiii percayalah... saya enjoy sangat buat benda2 tu semua. Yang penting...last sekali kita dapat kepuasan bila tengok hasil kerja tangan kita sendiri.

Ok... kali ni saya nak share tempahan dari seorang adik manis ni untuk someone special.

Congratulation card untuk buah hati dia....

Jom tengok hasil kerja saya...



Teddy Bear and Lady Bird

Disebabkan customer saya ni nak bagi pada seseorang bernama lelaki... makanya saya memilih color biru... biru mmg sesuai utk lelaki..tak kan nak buat color pink kan...hehehe...

Tambahan katanya si penerima ini adalah navy dan baru sahaja habis dari latihan komando...wahhh....hebat....



Teddy Bear with bow =))



Teddy Bear yang hensem....



A very lovely lady bird



Lady bird dan love love tu atas permintaan customer... katanya nak buat seperti teddy bear kasik love kat lady bird.... ok... saya try buat mcm nih.... dan tunjuk pada dia sebelum di pos kan kepada penerima....

Alhamdulillah.... cantik katanya.... dia sukee... =)))

TQ kerana percayakan saya untuk buat kad istimewa khas kepada insan istimewa di hatinya....



Terima kasih kerana membaca entry ini =)))


2 comments: