Monday, December 7, 2015

TEMPAHAN KAD QUILLING

Assalammualaikum dan salam kasih sayang.

Hari ni nak share tentang hobi saya.
Rasanya nak kena tambah lagi hobi saya nih.... puncanya, kakak saya ni adalah buat tempahan blanket untuk baby adam....bila saya tgk tempahan dia tu...rasa macam ehhhh cantik la pulak.... so...saya try cari design2 yang lain....wahhh....terus rasa mcm teringin sangat nak buat design sendiri guna creativity sendiri.....
Terus rasa mcm nak bodek en suami beli mesin jahit......hahahaa....
Ehhhh...mesin jahit kat rumah mak pun tak reti nak guna....ada hati nak beli baru.....ahahaha...
[terus takut nak guna mesin jahit mak...sebab elok je saya nak jahit....mesin tu terus rosak....mmg tak sesuai dgn tangan saya kot......hahahaa....]

Apa-apa pun setakat ni quilling tetap dihatiku.

Ok.. sebenarnya ada banyak yg saya nak share pasal kad quilling tempahan dari my lovely customer nih.... tapiii tak berkesempatan nak share semua... pelan2 kayuh lah...hehehe

Baru-baru ni....baru tak baru lah... dalam bulan lepas, saya menerima tempahan beberapa kad dari pelanggan kesayangan.... hehehe... adik nih....setiap tahun akan tempah dengan saya kad2 untuk diberikan kepada orang2 tersayang.

Tapii kali ni...my dear adik nih nak custom made..maksudnya.... bukan dari galeri saya.... dari galeri page orang lain....hehehe....contoh2 kad mereka di beri inspirasi kepada saya untuk di laksanakan di dalam tempahan mereka.

Sedaya upaya saya cuba membuat seperti contoh kad yang dikehendaki....tapiii yang simple boleh lah....setakat yang termampu untuk saya laksanakan....InshaaAllah....

Kesemua Kad tempahan
saiz: 10.5cm x 14.7cm


Corak simple bentuk hati

2 kad di tempah oleh my dear adik saya nih =))






Bunga2 bentuk love kecil menjadi pilihan my dear adik nih.


Last minit dapat call dari my dear sister [rakan sekerja] nak kad anniversary
quilling bentuk basikal.... alhamdulillah, saya dapat siapkan sekali dengan tempahan yang lain....

Alhamdulillah syukur jugakkk kerana mereka berpuas hati dengan tempahan mereka nih....

Harap mereka tak serik nak tempah lagi dengan saya lagiiii.... =)))

Maaf lah kalau ada yang terkurang.....InshaaAllah...akan diperbaiki dari semasa ke semasa....











Terima kasih kerana membaca entry ini =))





4 comments:

  1. Pm no telefon ..sy nak tempah kad

    ReplyDelete
    Replies
    1. السلام عليكم
      Please email no phone saudari ke alia1602@yahoo.com dan sy akn wasap saudari
      إن شاء الله 😉

      Delete