Tuesday, January 26, 2016

TEMPAHAN QUILLING CARD

Assalammualaikum dan salam kasih sayang.

Dalam kekalutan saya nak siapkan tempahan dan nak kejar masa.....saya terima jugaklah tempahan kad simple ni dari seorang adik....sekeping je pun kannn......akan ku usahakan jugak.... sebab nya....beliau nak bagi kad birthday untuk insan yang teristimewa dihatinya....iaitu ibu nya.....

Adik ni kawan kepada anak saudara saya....ehhh...adik yee....hehehe...[tak kisahlah....kakak muda lagiiii....ehhh.....pehrasan sangat.....hahahaa]

Lagipun kad ni bukanlah custom made.... dan specialnya.... kad ni seringkali menjadi pilihan oleh my lovely customer untuk diberi kepada ibunda mereka......

Cuma saya ubah sikit je lahh.....


sweetkan....untuk ibu nya tersayang





 





Kad ni sampai sehari lewat.... hehehe...sebab anak sedara saya kata post lewat sikit....so..saya pos hari jumaat, selasa baru sampai....ampunnnn sangat2....=)))


Alhamdulillah....feedback nya sangat positif..... adik tu dan ibunya sukaaa.....lepas ni blh order lagi ok.....

























Terima kasih kerana membaca entry ini =))


No comments:

Post a Comment