Thursday, October 26, 2017

QUILLING BIRTHDAY CARD - TEMPAHAN

Hye uolls...
Hari ni saya nak share tempahan quilling birthday card dari rakan sepejabat.
Katanya...ikut suka nak buat corak macam mana pun...asalkan cantik...

Jom tengok...hasil kerja tangan saya...


untuk ke sekian kalinya....saya memilih corak bunga untuk birthday card nih. Memandangkan kakak tu nak bagi pada rakan sekerjanya yg juga seorang wanita....


Saya pernah buat corak bunga sebegini untuk kad pemberian kepada MIL saya.... dan tak pernah menghasilkannya untuk tempahan....jadinya...saya cuba sekali lagi skill tersebut untuk kad tempahan rakan sekerja saya nih....


Untuk kad saya guna glowing paper yang bewarna terang utk menyerlahkan lagi bunga tersebut....=)))






Dan inilah hasilnya.....
Kakak yang menempah kata......cantik!!!.....walaupun kakak tu bagi kepercayaan sepenuhnya pada saya untuk ikut suka hati saya nak buat corak macam mana pun.....namun...saya bukan sesuka hati nak pilih yang senang dan ikut dannnnn je..... saya pun nak jugak tengok hasil kerja tangan saya terhasil dengan cantik dan berjaya......

Alhamdulillah....
Bila setiap kali orang yang menempah kata cantik bila tgk hasil kerja tangan saya....saya rasa syukur sangat2.....dan apa yang saya buat tu rasa sangat berbaloi.....dan puas hati....

Terima kasih pada yang menempah....you know who you are.....






Terima kasih kerana membaca entry ini!

2 comments: