Wednesday, November 15, 2017

QUILLING CONGRATULATION CARD FOR MY NEPHEW

Hello uolls!!!

26.10.2017 - Khamis

Hari konvokesyen buat anak sedara saya di UPSI.
Yang meraikan dia...mak dan ayah dia....

Saya dengan suami tak dapat nak turut serta kerana urusan kerja yang memang tak dapat nak dielakkan.
InshaaAllah....nanti kalau ada rezeki..... masa ambik ijazah nanti... kitaorang datang....InshaaAllah.

Bila dapat tahu dia nak terus balik rumah opah tok dia....maka mak sedara terus je lah buatkan dia kad dan beli hadiah sempena konvo dia tu.....nak beli bunga......dia dah dapat banyak bunga dah....so..kita fikirkan sesuatu yang boleh dia simpan sampai bebila.....

Dulu masa saya konvo...en suami hadiahkan saya pen parker...siap ada ukir nama saya lagi.....[masa tu kawan lagi....pandai pulak dia mencari hadiah untuk saya....heheheee]- nak cite jugakkkk.....hehehe

So...ikut idea suami saya....kitaorang decide bagi dia pen...dengan ukiran nama dia....
Selain tu....mak sedara jugak gigih buatkan quilling card untuk dia....

Jom kita tengok hasil kerja tangan saya....dan hadiah yang saya bagi khas untuk anak sedara..




Dibuat khas untuk anak sedara.... harap dia sukaa....=)))
Rama-rama tetap menjadi pilihan....




Simple tapiii cantik dan menarik....
Kakak pilih color soft je.......


Ini hadiah yang kami suami isteri pilih untuk dia....
Memang tak pernah bagi pen kat dia.....


Masa bagi hadiah dan kad ni...dia semacam terkejut lah jugak.....ye lahhhh....ye lahhh....mak sedara tak pegi konvo dia....lepas tu buat bodooo je kannn..... hahahaaaa.....




Harap....pen ni digunakan sampaiiiii dia dah dapat pekerjaan yang diimpikan....
sebagai kenangan dari mak dan bapa saudara.....


Tahniah anak sedara....
Moga terus berusaha untuk mencapai apa yang diimpikan...
Mak sedara teringin nak pg ke konvo ijazah dia pulak lepas nih.......

Dah besar dah diaaa.....
Dedulu masa kecik....dialah kawan gaduh saya....
Walau mak sedara garang macam singa.....lepas tu kita baik balik...
Sampai orang kata....dia ni adik saya ke.....sebab pergi mana2 termasuk dating pun bawak dia.....ahahahaa....

Dulu....dia datang ke konvo saya......sekarang...dia sendiri dah merasai nikmat kejayaan tu.....
Moga perjalanan mencari ilmunya akan terus kekal sampai dia berjaya mencapai apa yang diimpikan....

Doa yang terbaik untuk dia.....






Terima kasih kerana membaca entry ini!



No comments:

Post a Comment