Monday, December 24, 2012

AIDILADHA QUILLING CARD

Assalammualaikum dan salam ceria semua....

Rasanya dah lama dah tak post pasal hasil2 kreativiti sendiri di blog ni. Sebenarnya.....saya masih teruja membuat kad2 ini untuk sahabat-sahabat semua. 

Bersempena dengan hari raya aidiladha yang lepas... saya berkesempatan membuat sekeping kad khas untuk kak lily [rakan sekerja saya]...kad sebagai kenangan oleh kerana kad hari raya aidilfitri saya tak sempat nak buat untuk semua... jadi terpaksalah memilih hari2 yang istimewa untuk dikongsikan hasil kerja tangan saya nih.... lagipun masa terlalu mencemburui saya...hope kak lily gembira menerima kad yang tak seberapa dari saya... :))))

Kad hari raya aidiladha untuk kak Lily








Kalau hari raya je mesti nak buat ketupat kannn.....apa nak buat...tu je yang saya tahu setakat ini.....lepas ni nak try belajar buat yang lain pulakkk.....yang penting kena rajin belajar lahh....hehehe...

Hmmm...sebenarnya kak lily nilah yang bagi saya pavlova dan kek indulgence... dalam post sebelum ini. Kad yang sangat sederhana...dibalas dengan 2 kek yang sangat sedap..really appreciate it.... ;))



Terima kasih kerana membaca entry ini =)))

No comments:

Post a Comment