Wednesday, December 26, 2012

HAPPY NEW YEAR QUILLING CARD FOR PN ANNE

Hye..masih dengan Quilling card. Tapi kali ni saya buatkan khas untuk bos saya...[ketua unit Jabatan saya]. Pn Anne.

Jom tengok hasil kerja tangan saya khas untuk Pn Anne... ;))



Kualiti gambar kureng sikit... guna camera handphone jee...









Letak kat atas meja bos.... bos pun tersenyum manis gituuu....sebab dia tahu staff dia ni mmg suka buat benda2 macam nih.....ahahaa....
Best betul dapat bos yang sporting dan bertimbang rasa macam Pn Anne nih.....Masa mak saya sakit.....boleh dikatakan hari2 Pn Anne akan follow up pasal keadaan mak....bila saya lama bercuti....mesti bos saya ni akan call saya bertanyakan khabar....ehhh...mana nak dapat bos yang baik macam tu kan....berlainan bangsa pulak tu.....lepas tu kita boleh share pengalaman masing2..... sangat sporting...... =)))
 
 
 
 
 
 
Terima kasih kerana membaca entry ini =)))
 
 
Terima kasih kerana membaca entry ini =)))

No comments:

Post a Comment