Thursday, November 12, 2015

MAKAN MAKAN DI ALI BABA CAFE, BATU GAJAH

Assalammualaikum dan salam kasih sayang.
Hari ni nak cerita pasal makan lagi.

Di Batu Gajah, ada juga cafe yang berkonsepkan Hipster atau boutique cafe.

Hari Jumaat, seperti biasa, saya dengan sahabat saya eryn.... nak jugak terjah ke cafe nih.
Nama cafe nih Ali Baba Cafe yang terletak betul2 di pekan Batu Gajah, berhampiran dengan Maybank.

Ni gambar2 yang sempat saya ambil.

Menu yang disediakan.
Ada banyak menu pilihan
western dan citarasa melayu
Ada sediakan untuk set sekali dengan minuman dan ada juga ala carte.

Loceng di akan dihantar bersama menu
Kalau dah ada pilihan menu..... boleh je tekan loceng ni
dan pekerja disitu akan datang ke tempat kita untuk ambil order.
Kiranya.... boleh la lama sikit nak buat keputusan nak makan apa.....
tapiii unik jugak kan.....hehehe....
Suasana dalam cafe nih. Masa kami pergi nih...hari Jumaat Tengah hari...memang tak ramai orang.
Tapi malam...katanya ramai orang ke sini.
Ni bagi sesiapa yang nak duduk bersila.

Hiasan yang ada

Minuman pilihan saya dan eryn.
Limau ais untuk eryn
dan jus apple untuk saya.

Grill Chicken Chop with black paper sauce ni pilihan saya.
Rasanya...boleh boleh la.....sebab ayam tu dia bukan grill....dia goreng...hehehe...
Tapiii boleh la jugak nak rasa kann....

Yang ni menu pilihan eryn...nasi ayam with grill chicken chop.

Dannnn...haruslah ada gambar kami.


Sesiapa yang duduk kat area batu gajah tu....kalau nak mencuba..boleh la datang ke cafe nih....




Selamat mencuba.






Terima kasih kerana membaca entry ini =))

1 comment: