Monday, February 29, 2016

TEMPAHAN QUILLING STICK

Assalammualaikum dan salam kasih sayang.
Alhamdulillah...hari ni baru ada peluang nak berblog....

Hari ni saya nak share tentang tempahan quilling stick dari seorang budak yang comel.
Permintaannya cuba saya penuhi jugak jugak walaupun masa agak suntuk nak siapkannya =)))

Jom tgk hasil kerja saya...





Kesemua tempahan berjaya disiapkan...nampak tak....saya dah cuba clear stamp saya... tapiii macam sedikit kembang...sebab kita stamp kan kat kayu...kalau kat kertas...elok je jadinya.... tapiiiii....tapiiii...tapiii..... tak teruk sangat kannn.....hehehe....



Bookmarks



Lady bird...antara terbanyak yang di tempah oleh budak comel tu....



Flower stick



Yang paling banyak permintaan...
Teddy bear stick sebab comel macam saya [hehehe]





Cara pembungkusan....takut pulak stick ni jd hitam bila dah dipegang pegang....almaklumlah...saya agak cerewet sikit..... hehehe....

Dah ready untuk dihantar kepada si comel nih....
Petang lepas kerja terus ke Pos Laju..... tak sangka esoknya terus dapat...cepat dan pantas....

Alhamdulillah....semuanya suka...

Ok... quilling stick ni boleh juga dijadikan sebagai cenderahati atau buah tangan untuk majlis aqiqah...khas untuk kanak2... di letakkan/ ditampal dengan lollipop.... maka menariklah jadinya....

Boleh juga dijadikan sebagai bookmark....



















Terima kasih kerana membaca entry ini =))))






1 comment: