Monday, April 23, 2018

QUILLING KAD UNTUK SAHABAT

Hye uolls....

Alhamdulillah....walau banyak menerima tempahan.....kakak masih sempat juga memenuhi hasrat kakak yang nak bagi kad pada salah seorang daripada sahabat kakak yang dah lama sangat tak jumpa. Sahabat sekolah.....kami selalu berbalas2 komen di Instagram.....

Memula sesaja DM dia mintak address....kengkonon.....kalau2 balik KL atau PJ....boleh lah singgah ke rumah dia....hahahaa....[padahal...setiap kali balik sana...mana ada masa nak ke sana kemari....ada je pulak halnya.......ampunkan saya.....hehehee]

Memang masa tu kitaorang sembang memacam....tu baru dalam DM ok..belum lagi jumpa....ko rasa......en suami boleh bertabah tak kalau kami2 ni berjumpa......pasei tu...kalau nak jumpa kengkawan....tolonglah jangan bawak suami......hahahaaa.......tambahlah pulak dah bertahun2 tak jumpa.....alhamdulillah.....sahabat saya ni dah ada 5 orang anak ok...yang mana anak2 dia ada yang dah bersekolah dan boleh jadi kawan lagi....seronoknya awakkkk......kita tumpang gembira.....jangan lupa doakan saya jugakkkk.......
Seronok dapat sahabat2 yang sangat positif....umur pun dah nak ke angka 4 series......so...perbulan lebih banyak mengimbau kenagan2 dulu....hahahaaaa...... dan saya bertuah sebab dikelilingi oleh sahabat yang sangat2 positif........syukur sesangat....=)))

Saya buat kad ni khas untuk sahabat saya nih...
Jom tengok hasilnya.....

 Saya buat special untuk dia....

 Selain nak asah skill saya dalam quilling nih......dapat jugaklah kita eratkan silaturrahim sesama kita..... memang dah lama sangat tak jumpa.....cuma bertegur sapa di alam maya.....tak kisahlah tu....sebab memasing pun penuh dengan urusan memasing....so...ini je lah cara nak eratkan lagi tali persahabatan....






Masa dapat kad nih....memang dia teruja sesangat.......sambil baca post dia....sambil saya tersenyum happy.....sampai terkeluar air mata tauuuuu.........air mata gembira bila tgk sahabat saya tu happy dapat surprise yang tak seberapa nih......

Happy sangat bila dapat happykan orang sekeliling kita.....hanya itu je yang mampu saya bagi pada sahabat saya......nak jumpa entah bila kan....so..kita keep in touch dalam alam maya....

"The best feeling of 
HAPPINESS 
is when you're happy
because you've made 
somebody else happy"

Semoga ianya menjadi kenangan untuk persahabatan kami sampai bila2.....InshaaAllah...ada kesempatan.....diizinkan tuhan dan dipanjangkan umur...nanti kita jumpa......


Terima kasih kerana membaca entry ini!













No comments:

Post a Comment