Thursday, April 26, 2018

TEMPAHAN QUILLING CONGRATULATIONS CARD

Hye uolls
Tempahan kali ni datangnya daripada orang yang paling hampir dengan saya.....
En suami saya tempah kad dekat isteri uiii....hahahaa....
Masa tgh2 dok kalut nak siapkan tempahan....tetiba en suami buat satu permintaan....last minute okkkk.....tetiba nak bagi kad pada kawan pejabat yang baru je melangsungkan perkahwinannya...... kebetulan kitaorang memang tak boleh nak penuhi jemputan atas sebab tetiba isteri terpaksa ke emergency [hari kejadian tak silap sayalah] kerana serangan vertigo [nak nangis kalau ingat balik.....haishhh....]

Disaat isteri terkejar2 nak siapkan tempahan...masa tu lah dia buat permintaan tu.....
Apa lah sangat kalau setakat kad je pun.....katanya nak letak kat hadiah.....tapi isteri buat syarat lah.....kena bayo double.....hahahaa

Jom tengok hasilnya....

 
Disebabkan en suami serahkan 100% corak dan color pada isteri [haruslahkann.....]
so...kita pilih color purple untuk diberi pada pasangan pengantin baru nih.....disebabkan pulak...kat dalam kad tu ada pulak nama saya dan suami kannn......so..special utk deranglah kad nih...

Suke pulak buat bunga macam gitu..... nampak timbul....





Warna purple antara warna kesukaan saya....dia nampak soft dan menarik....memang sesuai untuk diberi kepada pasangan yang baru sahaja membina mahligai idaman......ecececeeee....
Semoga ianya memberi kegembiraan kepada pasangan ini ikhlas daripada suami dan saya.....


Semoga pasangan ini kekal bahagia hingga ke jannah....=)))



Terima kasih kerana membaca entry ini!








No comments:

Post a Comment