Thursday, April 12, 2018

TEMPAHAN ANNIVERSARY CARD

Kali ni saya terima tempahan daripada sahabat sekuliah.

Katanya nak tempah kad anniversary....... tak tahulah untuk sapa...tapiii....yang pasti bukan anniversary dia ok....sebab...dia masih single mingle lagi......hehehe...

So gigih jugaklah kakak siapkan kad tempahan sahabat kakak nih.....mengikut apa yang dikehendaki daripada contoh yang diambilnya daripada page instagram kakak.....

Tapiii kakak bgtahu dia sesiap.... kakak tak ikut 100% sama..... adalah tambahan sikit-sikit.....dia pun ok je lah....

Jom tgk hasilnya....

Again....saya guna pastel color...
Setengah orang tak suka....dan ada ramai yang suka....sebab hasil tu akan nampak lembut....
kenapa saya guna pastel color nih....
tujuan nya nak bg anniversary card to somebody yang kita sayang.....so... pastel ni dia lembut... nampak bersih dan paling best...nampak romantik....
Daripada color jugak....ianya mencerminkan keperibadian seseorang....ewahhh.... ahahaha...

Ada yang bertanya...
Kad yang saya buat ni bersaiz apa...
Saiz kad standard yang selalu saya buat adalah saiz A5
dari kertas saiz A4...saya lipat 2 je...settle....ahahaha.....senang keje kakak....=)))
So...standard semua saiz A5 ok...
Nak tahu harga...kena email kakak....tinggalkan phone no dan kakak akan wasap anda semua ok..
Harga selalunya bergantung kepada corak dan bentuk macam mana yg awak2 semua nak....=)))





Tq sahabat...sebab tempah dengan saya kad ni....harap yang menerima juga sukeee dengan kad tempahan awak nihhhh.....








Terima kasih kerana membaca entry ini!









No comments:

Post a Comment