Wednesday, September 24, 2014

QUILLING CARD AND BOOKMARK

Hye.... sekali lagi nak share quilling card dan bookmark yang saya buat khas untuk seseorang yang istimewa.

Jom tengok gambar

Saiz card: 10.5cm x 15cm [beserta sampul bubbles]

Colors: Purple + pink



Tercetusnya idea untuk buat card nih khas untuk birthday girl.... dan sengaja memilih color purple dan pink..sebab nampak sangat sweet bila digabungkan kedua2 color nih.....[sambil tengok...sambil tersenyum senyum.....nyampah betullll......sukeee perasan sendiri....ahahahahaaa...] Dan inilah hasilnya diatas kerajinan saya.....hehehe










Hope birthday girl yang menerima kad ni sukeee dengan hasil kerja tangan saya nih.....


Selain kad.....saya juga buatkan bookmark untuk birthday girl.





Inilah hasil bookmark yang saya buat....kalau dulu ada butterfly...sekarang kita ubah.... taruh lebah kuning hitam pulakkk....ehehehee....


Jom tengok hasil kerja tangan saya seterusnya di next entry...... ;))))
 
 
 
 
Terima kasih kerana membaca entry ini =)))
 
 

No comments:

Post a Comment