Wednesday, September 24, 2014

QUILLING WORDS WALL FRAME

Assalammualaikum dan selamat hari Rabu

Hari ni saya nak share entry mengenai hobi saya dan saya buat khas quilling ni untuk seseorang yang teristimewa.

Saiz : A4
Frame: kayu
colors: pelbagai

Jom tengok gambar



Ok nama kakak tu AZBARINA....saje buat nama penuh.

Temanya "fairy tail" [ala-ala je lah kannn....] tapiii yang pasti saya cuba bermain dengan color.
Ni baru pertama kali buat campuran pelbagai color. Selalunya saya jarang guna lebih dari 3 color.
Tapi untuk kali ni special sikit....sekadar nak mencuba...dan inilah hasilnya...... hehee



Gigih jugaklah saya buat benda nih untuk mendapatkan hasil yang cantik dimata saya.



Gambar agak kelam sikit sebab dah masuk dalam frame baru teringat nak ambik gambar.... [lupa ingatan sekejap......]




Alhamdulillah....berjaya jugak siapkan sesuatu yang istimewa untuk seseorang yang istimewa....dibuat dengan penuh kasih sayang...... semoga kak ina sukeee..... ;))))

 
 
 
 
Terima kasih kerana membaca entry ini =)))



No comments:

Post a Comment