Monday, September 3, 2012

KAD RAYA QUILLING - FOR MY BEST FRIENDS

Assalammualaikum...salam ceria....

 Saya ingin berkongsi rasa terima kasih saya kepada insan2 yang senantiasa memberi sokongan dan galakkan kepada saya sewaktu susah dan sedih. Caranya...saya terjemahkan di dalam bentuk kad Quilling. Sudah terlanjur saya membuat kad quilling untuk anak2 sedara saya... hati terus rasa ingin membuat sesuatu yang istimewa untuk sahabat2 yang senantiasa berada bersama saya ketika saya menghadapi kesukaran dan kesedihan. Kad ini sebagai tanda terima kasih saya kepada mereka2 yang istimewa ini. Namun, saya tidak diberi kesempatan untuk memberikannya kepada kesemua sahabat2 saya...semuanya atas sebab kekangan masa yang tidak mengizinkan.......

Jom layan beberapa kad yang sempat saya siapkan dan berikan kepada sahabat yang dekat dengan saya.... Mereka2 yang istimewa ini...berada bersama saya ketika saya menghadapi kesedihan yang amat sangat ketika mak saya sakit. Mereka2 ini tidak henti2 mendoakan dan memberi sokongan dan kekuatan kepada saya... tak kira siang atau malam...mereka2 ini senantiasa bertanyakan khabar tentang ibunda saya....baik dari sms..fb..hinggalah call saya....dan ada antara mereka yang datang sendiri menziarahi ibunda saya di hospital.... Walaupun kad ini tidaklah secantik kad2 yang mahal yang berada di pasaran..namun disini saya nak mereka tahu bahawa....saya membuat kad ini dengan rasa penuh kasih dan sayang dan penuh keikhlasan.... namun.... saya perlu akui...sebenarnya..kad ini bukanlah harga atau nilai yang perlu saya gantikan dgn kebaikkan2 mereka ini...sejujurnya.... kebaikkan2 mereka sebenarnya tidak ternilai harganya.... hanya Allah sahaja yang mampu memberi ganjaran dan hadiah terbaik buat mereka.... ;)))

untuk sahabat saya Az







 
Kad untuk yayang








Kad untuk Kak Miera










Kad untuk CC Aziah










Kad untuk Suriati










Kad untuk Putri










Kad untuk Lin










Kad untuk Andy










Kad untuk Intan [kawan opis saya]









 
Nampak tak kegigihan saya buat kad2 nih..... boleh dikatakan sama je pun....tak ketupat pelita....itu je yang saya tahu buat setakat nih.....hehehee....yang penting saya ikhlas.....harap yang semua si penerima sukaaa...... saya buat dengan penuh kasih sayang tauuuu =)))





Terima kasih kerana membaca entri ini =)))

No comments:

Post a Comment