Monday, September 3, 2012

BIRTHDAY CARD FOR MY NIECE

Haiii.......

Okey... disini saya nak sharekan koleksi hand made birthday kad untuk anak saudara saya ZARA.

Diantara anak2 saudara saya yang ada...ZARA adalah yang paling rapat dengan saya dan suami. Mungkin setiap minggu ZARA dan abangnya [mereka 2 beradik je] akan balik ke rumah opah mereka...sekaligus saya tinggal sekali dgn mak dan abah.... jadi...saya dan suami ibarat seperti emak dan bapa ke2 mereka sekiranya mama dan ayah mereka pergi melancong ke atau nak kemana-mana pun [kalau mereka di tinggalkan lah.....hahahaha...]

Tapii....sebenarnya... bukan kerana ZARA ni rapat dengan saya...saya buat kad ni khas untuk dia...tidak sama sekali...sebenarnya..di setiap hari lahir anak2 saudara saya...saya akan membuat sekeping kad yang istimewa untuk mereka...malangnya saya terlepas untuk mengambil gambar di setiap kad yang terhasil...[sedih betul...].

Disebabkan ZARA sangat menyukai angry bird... jadi..saya cuba sedaya upaya saya yang termampu untuk membuat sekeping birthday card angry bird untuk dia. Ternyata dia tersangatlah gembira...syukur sangat2....

Jom tengok gambar.... ;)))










Gigih sangat buatkan kad yang comel ni untuk zara.... yang ni konsep lukis gunting dan lekat...... dah rasa kembali ke zaman kanak2 pulak...tapiii sebebarnya...best tauuu buat benda2 nih.....sangat release tension......tambah bila tgk hasil yang comel mcm nih.....[sambil kenyit2 mata.....perasan sangat kannnnn......heheeee...]


 
special gift from acu and uncle kamal... ;)))



hope zara suka... uncle kamal yang pilih... ;))



Next entry pleaseeeee..... hehehee...
 
 
 
 
 
 
Terima kasih kerana membaca entry ini =))))

No comments:

Post a Comment