Monday, September 3, 2012

NEW BORN QUILLING CARD FOR AZIRA

Assalammualaikum...salam ceria..salam kasih sayang....

Hari ni terlalu seronok nak share semua hasil kerja tangan saya ... rupanya dah banyak kad2 yang saya buat [handmade] khas untuk mereka2 yang teristimewa ni.

Cumanya masa tidak mengizinkan saya untuk berkongsi di dalam blog yang tak seberapa ini. Cukuplah kalau ianya menjadi tatapan saya dan suami sebagai kenangan indah buat saya untuk di masa tua....[berbangga dengan hasil kerja tangan sendiri...hehehe]..Jika ada yang sudi menjengah...itu bonus bagi saya....terima kasih ya.... ;)))

Untuk entry selepas2 ini... anda akan diperlihatkan dengan hasil2 kerja tangan saya...[setakat buat kad je la ye...]

Kad yang akan di upload ni adalah khas untuk rakan sepejabat saya..Azira yang baru melahirkan baby yang sangat comel... Muhammad Hasif Suhail..[kalau salah ejaannya jangan marah ye...] yang dah pun berusia hampir 8 bulan...[dah terlambat masuk kad....]. Tak kisah lah.....janji saya berjaya melakukannya mengikut contoh yang diberikan oleh en google...hehehe.











trademark ni pasti ada disetiap kad yang terhasil dari kerja tangan saya sendiri ;))

TAHNIAH azira di atas kelahiran baby baru...... seronok sangat dapat tgk baby...... 
 
Semoga azira suka dgn kad yang saya buat ini.......
jommmm jumpa di next entry...ada lagii kad hasil kerja tangan saya yang nak saya share kan....






Terima kasih kerana membaca entry ini =)))

No comments:

Post a Comment