Monday, September 3, 2012

QUILLING CARD FOR MY BEST FRIEND MAS

Masih dengan quilling card....[jgn sampai terjuling sudahhh lahhh...hehehe].

Kad ni saya buat khas untuk kawan sekuliah dan sekepala saya. Syukur alhamdulillah...dah lama terpisah...akhirnya FB mempertemukan kami... terima kasih en FB... sebenarnya menggunakan FB pada jalan dan tujuan yang betul...kita akan dapat manfaat darinya... perlu juga ada sifat memberi dan menerima...memahami dan difahami.... kalau tak ada sifat2 positif ini...maka terjadilah mcm2 perkara yang tak elok...dan tak diingini.... yang paling ditakuti sehingga membawa kepada pembunuhan.... nauzubillahiminzalik.... kita doa sama2 semoga kita dilindungiNya... jadi..gunakanlah FB tu sebaik yang mungkin ya... [tak payah nak terang lanjut2 lagiii....nanti bosan pulak...]

Berbalik kepada sahabat saya tadi...MASURA... kami memamng rapat..walaupun hanya setahun menegenalinya.... namun..nilai persahabatan itu dihargai sepenuhnya.... seronok dan gembira tak terkata bertemu semula dengan sahabat saya yang paling sempoi ni.... apa yang penting....terjalinnya kembali tali persahabatan ini...semoga kita kekal bersahabat sehingga ke syurga,....amin....

Seingat saya....kad ni saya buat selepas saya kembali bercuti dari Korea. Tujuannya nak bagi souvenir dari Korea untuk sahabat saya ni.... Untuk nampak lagii bersopan dan manis...saya selitkan kad yang tak seberapa ini untuk kenangan dan tatapan sahabat saya nih....



Souvenir dan kad hasil kerja tangan saya =)))



 
Kalau dah suka melukis tu kannnn.....macam2 idea dtg.....tapiii saya sukaaa....





Hope sahabat saya tu suka dengan hasil kerja tangan saya ni.... ;)))
 
 
 
 
 
 
Terima kasih kerana membaca entry ini =)))

No comments:

Post a Comment