Monday, September 3, 2012

ANNIVERSARY QUILLING CARD FOR MY BEST FRIEND

Haiiii....kita jumpa lagiii... sehari suntuk ni saya menggila update blog ni.... Mungkin lepas ni dah sibuk dengan kerja lain..jadi masa yang terluang ni saya akan gunakan sepenuhnya untuk meng up date kan blog yang tak seberapa ini...

Untuk entry kali ini... saya nak share hasil quilling card yang saya buat khas untuk sahabat baik saya Az bersempena dengan ulangtahun perkahwinannya yang ke 3. Ini kad dari tahun lepas ni... Tak silap saya..inilah hasil pertama quilling card saya. [baru2 mencuba] yang saya hasilkan khas untuk sahabat saya nih....... namapun kawan baik kan.....harus buat yg istimewa untuk dia.....


Fist time buat quilling nih......



Melukis adalah minat saya.....jadinya.... harus kena ada lukisan......sweet sgt burung tu...



Kata-kata untuk sahabat saya...



Semoga sahabat saya menyukainya.... 
HAPPY ANNIVERSARY buat az dan suami........
.semoga bahtera yang terbina kekal hingga ke Jannahtul FirdausNya... amin.... ;)))
 
 
 
 
 
 
Terima kasih kerana membaca entry ini =)))

2 comments:

  1. Kreatif dan berseni, pasti yang mendapatkan berbangga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya Allah kak.. ni masa mula-mula lia belajar buat quilling... hehehe... kasi kat kawan baik lia... alhamdulillah..dia suka... terima kasih kak... =)))

      Delete