Monday, September 3, 2012

QUILLING CARD FOR PRACTICAL STUDENTS

Up date terakhir ttg quilling untuk hari ini...

Saya nak share quilling card yang saya buat khas untuk pelajar-pelajar practikal yang banyak kali membantu saya dalam melaksanakan tugasan... jasa mereka akan saya kenang sampai bila... Hanya Allah sahaja yang mampu membalas segala jasa mereka terhadap saya..... Saya doakan mereka semua berjaya di dalam kehidupan..di dunia dan diakhirat....aminnn...

Selalunya.... saya akan memberi cenderahati tanda ucapan terima kasih saya kepada mereka...[ala..hadiah pun tak la seberapa sangat....]. Tapi... bila dah terlebih rajin...saya buatkan kad yang istimewa ini untuk mereka... harap sangat mereka menyukainya.... ;)))

ini untuk Cik Tengku Nur Faezah... ;))


Simple flower








untuk Cik Soleha... ;))







Tulisan yang hemhemhemmmmm sangat.....hahahaa



Selesai up date kesemua kad2 quilling yang sempat saya rakamkan gambarnya. Ada lagi beberapa kad yang saya hasilkan tetapi terlupa untuk mengambil gambar.... Apa yang pasti....semoga si penerima2 kad hasil kerja tangan saya gembira dan menyukainya...

Yang penting...saya nak mereka tahu..bahawa saya ikhlas memberi dan membuat kad tersebut kerana itu minat saya....jadi saya seronok bila melihat mereka juga seronok menerima hasil kerja saya yang tak seberapa ini....

Kepada teman2 lain yang masih belum menerima kad hand made dari saya.... InsyaAllah...jika ada kesempatan...saya akan cuba sedaya upaya saya untuk membuat kad yang lebih cantik lagi...Sekarang saya dalam proses mempelajari untuk buat yang lebih baik selain mencari bahan2 yang lebih berkualiti. Jika berkualiti...hasilnya pun akan lebih cantik...insyaAllah...... ;)))





Terima kasih kerana membaca entry ini =)))

No comments:

Post a Comment